Header Ads

Γιορτάζουμε την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού!


Τα Σχολεία μας από τις 5 έως τις 20 Οκτωβρίου συμμετείχαν στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού.

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού (Europe Code Week) είναι μια πρωτοβουλία που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες όλων των τάξεων εξερεύνησαν τον μαγικό κόσμο του Προγραμματισμού και της υπολογιστικής σκέψης μέσα από παιγνιώδη τρόπο.

Οι Μαθητές των Α', Β, Γ' τάξεων Δημοτικού των Σχολείων μας εξασκήθηκαν στον Προγραμματισμό μέσα από το πλούσιο, κατάλληλο για την ηλικία τους υλικό της Ιστοσελίδας code.org! Οι μικροί μαθητές με παιγνιώδη τρόπο μαθαίνουν τις βασικές αρχές προγραμματισμού με χρήση blocks. Τα παιδιά αναπτύσσουν την φαντασία τους, τη δημιουργικότητα και την υπολογιστική σκέψη! Η δράση όπως την αναρτήσαμε στην ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Προγραμματισμού (codeweek.eu).

Οι μαθητές και οι μαθήτριες των τάξεων Δ, Ε, και ΣΤ με αφορμή την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα, προγραμμάτισαν μέσα από τη διασκεδαστική online εφαρμογή Lightbot. Σκοπός του παιχνιδιού είναι η καθοδήγηση ενός μικρού ρομπότ. Το ρομποτάκι μπορεί να εκτελέσει κάποιες βασικές εντολές για να ανάψει το φως στα μπλε πλακάκια κάθε πίστας! Η εφαρμογή οδηγεί τους μαθητές βήμα-βήμα, με παιγνιώδη τρόπο, στην εξοικείωση με τις έννοιες του προγραμματισμού. H συγκεκριμένη δραστηριότητα στην ιστοσελίδα της δράσης codeweek.edu

Να σημειώσουμε ότι στο μάθημα της Πληροφορικής αφιερώνουμε αρκετές διδακτικές ώρες όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους για την εξοικείωση των μαθητών με τον κόσμο του Προγραμματισμού και τη φιλοσοφία STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics). Σε κάθε ηλικιακή ομάδα χρησιμοποιείται η κατάλληλη προσέγγιση στο κατάλληλο περιβάλλον προγραμματισμού.

Με το STEM επιχειρείται ο μετασχηματισμός από το επίπεδο της παραδοσιακής δασκαλοκεντρικής διδασκαλίας στη διδασκαλία όπου κυρίαρχο ρόλο στο αναλυτικό πρόγραμμα θα διαδραματίζει η επίλυση προβλήματος και η ανακαλυπτική-διερευνητική.

Εκπαιδευτικός Πληροφορικής 
Νίκος Χουρδάκης








μάθηση.
Από το Blogger.